Sidor

söndag 22 juni 2014

Lite dåliga bilder...

...men nu är ju lilla rummet så gott som klart!
Nu står både vagga och skötbordet därinne, men dom ska stå i sovrummet resp badrummet så fort kidjo behagar komma ut. Före: stökrummet med skrivbord (som inte syns, har visst slängt bilden. Inte så konstigt, det där ångestrummet har orsakat mycket stress hahaha!!) och den ständiga klädställningen samt klädhögar som vi inte orkade sortera in i våra garderober... Slarviga!
Efter: känns så skönt!!! Lillis är välkommen när som helst! Köpte ett otroligt prisvärt skåp på Ikea idag. Tror hela Uppsala haft handlingsabstinens efter 2 dagars stängt på stället. Proppfullt med folk o skrikiga ungar. Men vi var ju också där så... ;)
I högra hörnet, i fotändan av spjälsängen, där ska gungstolen få stå efter uterumssäsongen. Kommer bli så mysigt! Litet, men tänk vad det får plats grejer i det där lilla rummet alltså! Så himla litet är det inte. Men jag vet inte hur jag ska knäppa för att det ska synas... Skitesamma!
I veckan, när lönen tjongar in på kontot ;) , ska jag till Vålamagasinet o kolla efter en stringhylla att hänga ovanför byrån. Det blir nog bra. Och kanske lite saker att stoppa på hyllan... Ja, man vet ju inte allt som kan behövas. Nu har vi iaf mycket plats för bebisens alla framtida saker.
För övrigt har ALLA som jag haft span på på fejjan och insta fått sina bebisar. Vi skulle ha ungefär samtidigt, och alla förstföderskor... Men min lilla bebis verkar då verkligen trivas därinne... Men det är ju en vecka kvar till bf, får se när det är dags för oss.
Jag blir ändå så stressad när jag tänker på förlossningen så det är väl lika bra den stannar kvar därinne... Fy farao!
Lika bra att ställa in oss på att köra en förlossning här hemma. Hahaha!! Fram med youtube, här ska födas!!!

1 kommentar: